Avslutar veckan

 
Känner mej trött efter en lång dag och en ännu längre vecka så jag avslutar den här torsdagskvällen med en ångande het dusch, flanellpyamas och varm mjölk. Det blir ingen bok i kväll utan jag tänker lyssna på Creepypoddens tidigaste avsnitt eftersom jag tycker att de var bättre och har full förståelse för att det är svårt att hitta nya och oberättade creepypypastor.

I morgon börjar den efterlängtade helgen och den ska spenderas i mitt lilla blåa hus som är dekorerad från topp till tå i röda toner. Där ska drickas glögg, spelas julmusik och tändas ljus medan det sista görs för att få den där magiska julkänslan att infinna sej. Ska även unna mej en och annan lussebulle som jag fått av mina älskade Maria och Aurora.

 Vad ska ni hitta på i helgen då?

creepypasta - creepypodden - creppy - dag - helg - jul - julglögg - ljus - lång - podcast - vecka