V75

I dag har jag satsat 100 kronor på V75 eftersom min bloggarfriend har påmint mej om detta lördagsnöje som får en att känna sej som en miljonär för sex sekunder. Hoppas bara jag "kammar" hem storkovan eftersom jag satsar så friskt!




5
En gardinlängd...

..jo da.

Jag tog på mig gardinen idag.

Suck.

Du passar i grönt. Jag passar.

V

..har du fullt upp med ditt vanliga liv eftersom du inte uppdaterar?

malinns

Hey!

Med dom bilderna av de kasslerliknande vita benen kan man väl inte uppdatera hahaha

Anonym

Jag mitt klantarsle skulle ju tippa åt jobbet, problemet va att jag kom på det lite sent.

Typ på söndagkväll, så dags då!

Kanske kände jag på mig att det va lix inte i helgen vi skulle bli miljonärer..

Jo, precis så va det..

Växelhäxan Tette

malinns

jag spelade men blev ingen miljonär för det så jag tror du har sparat en krona istället :-)