Man ska ha husvagn...

Status: Bor med min familj i sommarstugan tillsammans med Syster Ysters familj. En brokig skara på 4 - 12 personer beroende på sommarjobb och andra aktiviteter. Vaknar i gryningen och kan inte somna om är det ett ålderstecken? Jag tror hellre på att det är den onda tån som är boven. Bara ett tomt påslakan får mej att gny som en hundvalp. Vi badar och äter gott på dagarna och jag lyssnar på chicklitteraturen "^Är det någon där" av Marian Keyes så jag får en del goda skratt på bryggan. BMI: Fortfarande stadiga 26 faktiskt positivt förvånadsvärt då jag frossar och är så stillasittande. Motion: Lite bättre då jag insett att jag åtminstone kan bada lite i Storarmsjön tjohoooooo äntligen! Mat: Nu är det slut på att äta ort sorgen över min krossade tå.  
Har i tidigare inlägg berättat att jag köpt en husvagn av modell Sävsjö i 1980´s modell. Den hade stått i en ladugård i Ledusjö de senaste tio åren och är nybesiktad, har nya däck och fått bromsarna renoverade så jag slog in på ett storkap på 16 000 kronor. Nu ska mr K och jag prova på husvagnslivet och se om identiska joggingoveraller är något för oss.


Husvagnen sedd ur en buskagesnokares synvinkel


Lilla sittgruppen = mitt sommarsovrum


Stora sittgruppen = spelhörnan


Livet sett ur en campares synvinkel :-)
7
Therese

Vad du har pyntat fint i husvagnen...

Blir det piteå eller?

Jobbar i 2½ vecka till sen får jag också äntligen vara ledig...

Va försikig i vattnet vi vill ju inte att gammelgäddan biter dig i tån, fniss, fniss..

Ha de gott..

malinns

Ja vi kommer att åka till Piteå den 17.



Den gammgäddan skulle aldrig våga för då simmar jag ikapp han :-)

Fet.

Vet du jag har slagit in min mellantå i en sten =blåtå.

Är sjukt deppad över kortet i vk, men men..inte kan man väl få allt? Budskapet gick ju fram iaf..

Vad du än gör så försök att hålla husvagnen tidsenlig. Inte porra till den så att det ska få en modernare touch. Låt den se ut som den gör. Väldigt fint.

Nymann

jo se ju att du har samma bakrund ;O

fast svart!!!

malinns

Ja Fet!

Ska det vara retro ska det vara retro bohaget följde med så även det är riktigt retro....

Katta

Va fint du har det i husvagnen!! Hoppas du har det härligt där nu! Själv ska jag ut och strosa runt på marknaden här i Burträsk som startade igår. Fullt upp med andra ord ;) Hoppas vi ses någon gång!:)

Ronny

Fin bild du hade där på solnedgången,vilket program använder du när du märker bilden med ditt namn?