En låååång arbetsdag...

Idag började jag jobba nio och kom hem halv nio på kvällen. Vi hade föräldramöte på jobbet så det vart en lååång dag. Känns som om jag aldrig varit hemma nu på slutet. Som tur är så har jag Elin på jobbet och det lättar upp en lång dag plus att jag lyckades komma över en stund i solen mitt på dagen...


Bildbevis på senvintersolens sällskap en kort stund under en låååång arbetsdag...
7
veronnes

..jag var hos frissan iförrgår..ååå jisses jag blev så blond. Blondast skulle jag vilja säga.

Du är naturell? Ratpackscolour?

fröken Räser

Åh så skönt det såg ut. Själv är jag sjuk, oj så sjuk. Medlidande tas tacksamt emot

Anonym

Såg härligt ut det där du...

malinns

Ja man har saknat solens strålar...

malinns

kanner med dej supersamen hoppas att du hinner kurera upp dej till helgen

malinns

Du tänkte att blondds have more fun inför helgen eller ska du vara yngsta brullan i lokalen

veronnes

..it´s a fact that blonds have more fun!! Look who´s talking säger jag bara..jag vet att du vet...

Och jag är näst yngst i lokalen..