Playa del Field

Min syster och hennes J har en alldeles egen miniplaya på åkervägen. Så denna helg har jag tillbringat på Playa del Field med god mat, spel och många skrattsalvor.

När andra åker till mallis njuter vi på syrran och J´s ballis!
9
Emma

Haha, fint rim ;-) avis är jag, idag har det verkligen stekt!

Therese

Såg ju inte så tokigt ut, jag är också avis...

Min malin tyckte dock det va lite kallt...

veronnes

Men du. Old pictures. Latforen.

malinns

Ja hade inte kameran med mej och ville visa hur fint vere vi hade

malinns

Ja, det är inte lätt för Malin att hänga på Maria som aldrig tycks frysa i vatten...

veronnes

..du har din mobil med dig hela tiden. Och med den kan du fota. Not excused..snör ihop munnen så det liknar anus med blixtens hastighet

veronnes

vad skådar mitt norra? Navelpiercing?

malinns

Ok det ska ko0mma fler pics. Å du navelpiercingen var ser du den jag har då inga smycken på min calzone...

Ubermoder af Calzone

ha ha..jag vet att det inte är en piercing, mammaor skola inte ha dessa. Det kan bli märken på calzone nr 1 och 2.