Nä, nu är det bara att kamma sej...

Nu när jag kommit hem från första arbetsdagen efter min fantastiska semester till Gran Canarias semesterparadis Playa del Ingles så längtar jag redan tillbaks till en plats i solen. Vill åter ströva efter atlantens kluckande strand och känna solvarm sand smeka mina fötter.

Här är det grått, kallt och jag hade trots att jag inte är något vinterfan hoppats på att snön skulle ha kommit när vi kom hem. Det blir så mycket ljusare och renare med ett fint lager av vit snö på backen och så är det ju julafton om 32 dagar.
 
Nä, nu är det bara att kamma sej ordentligt och planera inför framtiden. Har i mina drömmar hoppat bungyjump naken och haft sex med Paul Stanley så om jag drömmer om en återkomst till Gran Canaria så vore det ju inte helt omöjligt eller hur. Jag tror ju på Gud fast han finns men inte syns och tror inte på tomten fast han syns men inte finns...

15
Emma

Ja det känns bra att energin är back! Välkommen hem till regnrusket! =)

malinns

Tack Emma!

Hörde att ungarna och broder var hos superfamma idag. Trevligt.

veronnes

Välkommen hem

malinns

Tack Fränsson!

Anonym

Vad skönt att du är tillbaka igen på svensk mark..

Förstår att du har saknat kylan..

//Therese

maria

jo det är bättre!!!!! ;;;d

maria

jo det är bättre!!!!! ;;;d

malinns

låter bra det sötnos

malinns

joo du Therese enormt mycket :)

veronnes

..jo men tjenare..tog ganska länge och kamma sig tycker jag..

Emma

Ny blogg!

veronnes

..efter du har kammat till dig, så bör du skämmes för att du inte har uppdaterat...skämmes!

Lilla a

Kanske har jag något som kan skapa lite extra motivation för dig denna vecka. Jag behöver hjälp med att sticka ut näsan utanför dörren och ta en promenad. Därför har jag lagt ut en utmaning på min blogg. Antar du den? Om du gör det så får du dessutom lite gratisreklam för din blogg (om du vill det) genom att jag skriver att du är med + namnet på din blogg.



Men även om du inte antar utmaningen så skulle jag bli glad om du besökte min sida: gladdagboken.se



Hoppas du får en bra vecka!



/Lilla a

Lilla a

Kanske har jag något som kan skapa lite extra motivation för dig denna vecka. Jag behöver hjälp med att sticka ut näsan utanför dörren och ta en promenad. Därför har jag lagt ut en utmaning på min blogg. Antar du den? Om du gör det så får du dessutom lite gratisreklam för din blogg (om du vill det) genom att jag skriver att du är med + namnet på din blogg.



Men även om du inte antar utmaningen så skulle jag bli glad om du besökte min sida: gladdagboken.se



Hoppas du får en bra vecka!



/Lilla a

Lilla a

Hej igen,



Ursäkta om jag tjatar men hur gick det med promenaden igår? Just nu är din ruta i tabellen tom och jag skulle gärna vilja fylla i den med något. Om det inte blev en kommentar igår så önskar jag dig lycka till idag.



Kram lilla a