Ja, må hon leva...

... uti hundrade år. Världens underbaraste kvinna fyller 84 rykande pistoler idag. Det firar hon med att bjuda in hela omfångasrika familjen på köttsoppa med klimp, mums fillibabba! Jag och Syster yster har gått ihop och gett henne en middag (julbord) för två på Byhålas alldeles egna wärdshus. Tycker det är roligt att ge henne något hon har användning för då hon i princip redan har allt.


...Grattis älskade momma...


Vi var hela 20 personer som kalasade på köttsoppa, tårta och karameller trots att alla inte var med men de som kom hade ju med respektive pojkvän/flickvän under armen.

4
Therese

Herregud ha hon hunnit bli 84, kan man då inte tro.

Hon ha ju alltid varit som en liten krutgumma.

Köttsoppa som är så gott också.

MVh

malinns

Köttsoppan var supergod jag gillar faktiskt soppa det är en maträtt som är underskattad och i många fall bortglömd. Det mättar många och är inte så tidskrävande att göra.

saga

hejsan.

Jag är med i tävlingen på sharemyplaylist.com , och jag undrade ifall du vill rösta på min lista. På köpet får du massa bra låtar + länkning i min blogg (om du vill)! Här har ni länken: http://sharemyplaylists.com/awesomenesslevelhigh

Kram,

Saga Nilsson.

maria

köper du fake blod och sånt åt mig då!