Blondinbella...

... here I come! Ikväll blev jag bjuden på moderaternas årsmöte med landgång men jag tackade nej. Agendan var redan fullbukad för att jag sedan länge fått en hårblekning + hårförlängning av min älskade dotter Elin. Resultat blev riktigt bra och nu ser jag ut som Cheer fast blondare och lite trindare uppsyn...

... Vad säger ni flickor, hissa eller dissa? ...

P.S låt inte den röda uppsynen förstöra allt. Solen tar verkligen på nu så jag är rent solsvedd i ansiktet.

9
Räser

Nja.........sådär långt barr tror jag inte är din cup of tea my dear

C.N.

Är det ett aprilskämt eller?!!?

D.M.

malinns

Räser, Räser tror du inte jag kan bära upp mitt arv?

Bli Blondinbella, Kissie eller Carolina Gynning kan dom kan jag. Det är ju bara långt blont hår, lipgloss och stora garv. har jag bara långt hår så finns ju mitt stora garv. Lite manligt men Gynning finslipar då inte heller tonerna så jag tror att garv som garv räcker....

veronnes

Du blev verkligen blond! Flera kort tack innan utsago..och du..ingen rosa tröja på då!

Kepsen? Du överraskar minsann..men å andra sidan så vet du vet ju vad jag tycker att du passar i för färg. Blond:)

veronnes

Du blev verkligen blond! Flera kort tack innan utsago..och du..ingen rosa tröja på då!

Kepsen? Du överraskar minsann..men å andra sidan så vet du vet ju vad jag tycker att du passar i för färg. Blond:)

malinns

vad är det för fel på rosa då?

Jag vet jag att jag har svårt att bära upp den färgen då den sammankopplas med feminismen i dess högform. Men som jag skrev till Räser ovan:

Kan Carolina Gynning kan jag även om jag inte skorrar som en upphetsad Ewa Rydberg.

Anonym

Ha ha..

Jag har alltid älskat rosa..ända tills den dagen Räser sa till mig:

-Du rosa är inte din färg..du passar inte i rosa helt enkelt. (hagga)

Så nu hänger min rosa kavaj ensam i garderoben..och inte ett endaste rosa plagg är inköpt now a days..



När ska du bli blond då? Det är ju strax sommar och du vet ju att solbränd fräknig hy gifter sig med blond hår.

Verkställ ordern darling, tack.

Räser

Misstänkte att det var nåt lurt....men som den sanna hagga jag är står jag för mina ord

malinns

Räser!

Man kan alltid lita på dej you get what you see helt enkelt :-D