Uppvaknande

 
Efter en veckas dunderförkylning med feber, snuva, rinniga och svidande ögon så har det börjat kännas bättre det enda som är kvar just nu är klåda i näsan men det kan jag leva med. Det känns underbart att bli piggare igen för det är ju så fruktansvärt tråkigt att vara sjuk. Ska erkänna att jag lyssnat på en del talböcker och legat mej igenom några serier och jag har tackat högre makter för Cmore, Netflix och Storytel
  (null)

Jag har även vaknat upp med att hösten kommit med kyligare dagar, stormvindar och virvlande löv som har landat på min tomt som gula fläckar mot den gröna gräsmattan. Det börjar bli hög tid att ta fram mössa, vantar och varmare jackor så man inte fryser då man går ut. Det börjar även bli dags att plocka fram plädar och damma av ljusstakarna för mysiga, mörka hemmakvällar.
Netflix - Storytel - cmore - förkylning - höst - kyla - löv - serier - talböcker - uppvaknande - vindar - virvlande