En tur till Lustigbacken

(null)

När jag hade en ledig eftermiddag och det var ett sådant vackert väder passade jag på att ta en promenad  till Lustigbacken. 

 

(null)

 

 Är så glad över det beslutet för jag belönades med en otroligt vacker utsikt  över Öreälven.  Jag njöt där jag stod och tittade längst ut på bergskammen medan jag andades in den friska, krispiga luften.   


Efter promenaden kom jag hem fulltankad med energi och satte genast igång med att fixa här hemma. Jag har bytt tidningar i valplådan,  renbäddat i sovrummet, städat  och låtit tvättmaskinen jobba under tiden.  

 
(null)
 

Nu är jag trött och det ska bli riktigt skönt att nyduschad krypa ned i en renbäddad säng i ett väldoftande sovrum med en bra bok. Har snart läst ut boken jag håller på med och vet inte vad jag ska läsa härnäst. Kanske är det någon som har ett bra boktips?

bergskam - bok - boktips - energi - lustigbacken - promenad - renbädda - skog - sovrum - städa - utsikt - Öreälven
1
Anna

Jag förstår dig precis! Vilken miljö. Önskar dig en fortsatt fin vecka och helg <3 Kram!

Svar: Tack Anna. Hoppas att din helg bli fin den med 🤗
malinns