En bra dag

 

Åh, vilken bra dag jag har haft idag. Det känns verkligen som om oturen vänt till tur. Mitt humör och ork är på topp, vädret har varit fantastiskt och den vita snön har lysts upp av en värmande vintersol som färgat mina bleka kinder röda, sååå härligt!

Efter jobbet fick jag skjuts hem av Maria och Aurora då maken tagit vår enda bil till Pite å jobbets vägnar och är i skrivandets stund på väg hem igen. Vi hade bestämt att vi skulle äta middag tillsammans så det blir en sen middag a´ la suprise …

2
Hannas krypin

Så skönt att få ha en sådan bra dag. Mysigt med all snö. Är så avis.

Svar: Ja, det är skönt när livet känns härligt och skönt. Snön ör mysig men nu har vi haft över -20 grader ute och det är kallt och hårt. Nu längtar jag till senvintersolen Hanna. Hoppas du har det bra du med 🤗
malinns

Hannas krypin

Så skönt att få ha en sådan bra dag. Mysigt med all snö. Är så avis.

Svar: Ja, Hanna det är underbart med dagar som laddar upp energidepåerna. Hoppas att din dag idag blir en sådan.
malinns